وبلاگ مرتب خودرو

اخبار و اطلاعیه ها

مدیرعامل مرتب خودرو

تصویب نهایی طرح‌های تشویقی در کمیته خدمات پس از فروش

در راستاي اجرايي نمودن مفاد طرح کارت وفاداری مشتریان، طرح بازدید عیدانه و در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشتریان محترم، در اسفندماه 1402 جلسه‌ی کمیته خدمات پس از فروش با حضور آقای دکتر محسن حسن‌پور مدیریت عامل شرکت مرتب خودرو، مدیران و سرپرستان واحدهای مختلف برگزار گرديد.

ادامه مطلب >>
طرح بازدید عیدانه نوروز 1403

طرح بازدید عیدانه (ویژه نوروز 1403)

در آستانه نوروز باستانی ، شرکت مرتب خودرو تهران در راستای آسایش و رفاه حال مشتریان گرامی اقدام به اجرای طرح بازدید عیدانه از تاریخ 1402/12/16 لغایت پایان سال برای خودروهای BISU و SWM در نمایندگی مرکزی نموده است.

ادامه مطلب >>
کارت وفاداری مشتریان

طرح کارت وفاداری مشتریان

شرکت مرتب خودرو جهت ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مشتریان خود، اقدام به ایجاد طرح کارت وفاداری مشتریان نموده است. در این راستا مالکین خودروهای BISU و SWM می‌توانند جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای و تعویض روغن و فیلترها به شرکت مرتب خودرو مراجعه نموده و کارت ویژه خود را دریافت کنند.

ادامه مطلب >>
مطلب دیگری وجود ندارد!

مقالات

موتور توربو شارژ

اصول نگهداری از توربو شارژ خودرو

خودروهای مجهز به موتور توربوشارژ همزمان قدرت بالا و مصرف سوخت پایینی ارائه می دهند. در حالی که موتورهای معمولی با تکیه بر حجم موتور بالا و افزایش دور موتور به قدرت بالا دست می یابند، موتورهای توربو با حجم موتور پایین قدرت زیاد و گشتاور بالا در دور موتورهای پایین تولید می کنند.

ادامه مطلب >>
ecu remap

معایب ریمپ ECU خودرو

ریمپ کردن ایسیو یکی از فعالیت هایی است که برای بالا بردن توان خودرو انجام می شود، اما می‌تواند مشکلات جدی برای موتور، گیربکس، ایسیو و سایر قطعات ایجاد نماید.

ادامه مطلب >>
مطلب دیگری وجود ندارد!

آموزش‌ها